نشست هماهنگی شورای ارتقای سطح سلامت کارکنان شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هماهنگی شورای ارتقای سطح سلامت کارکنان شبکه بهداشت و درمان دامغان جهت بررسی روند اجرایی برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی با محوریت سبک و شیوه زندگی سالم و محیط کار سالم با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، رئیس و اعضای شورای ارتقای سطح سلامت، مسئولان و کارشناسان واحدهای ستادی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.
در این جلسه فاطمه صرفی دبیر شورای ارتقای سطح سلامت شهرستان دامغان ضمن بیان اهداف برگزاری جلسه و ضرورت انجام ارزشیابی سالانه برنامه عملیاتی خودمراقبتی سازمانی شبکه بهداشت و درمان دامغان به عنوان یکی از سازمان های حامی سلامت طبق چک لیست دستورالعمل اجرایی برنامه ملی خودمراقبتی، از حاضران در جلسه خواست پیشنهادات و نظرات خود را در مورد اجرا شدن مصوبات جلسه قبل و سایر موارد در راستای حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان، بیان نمایند.
دکتر سید حسن تقوی ضمن تشکر از برگزاری جلسه و تاکید بر اهمیت منابع انسانی به عنوان بزرگترین ثروت هر سازمان، در خصوص چالش ها و دغدغه های موجود در راستای بهبود سطح سلامت کارکنان و اقدامات انجام شده، مطالب خود را بیان کرد و در ادامه تعدادی از حاضران در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.در خاتمه موارد تایید شده مصوب شد.