نشست هماهنگی دوازدهمین جشنواره فرهنگی سیمرغ در دانشگاه برگزار شد
نشست هماهنگی دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت سیمرغ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سه شنبه 13 تیرماه در دفتر معاونت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هماهنگی دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت سیمرغ دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز سه شنبه 13 تیرماه سال جاری با حضوردکترعبدالحمید حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی، یحیایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و امور اجرایی حوزه ریاست دانشگاه، مدیران و کارشناسان جشنواره سیمرغ دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا این نشست دبیر جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ دانشگاه علوم پزشکی سمنان توضیحاتی در خصوص فراخوان بخش های مختلف جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت سیمرغ وزارت بهداشت ارائه کرد و درادامه این نشست معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با اشاره به تاریخچه برگزاری این رویداد بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر دانشجویان و توجه به ارتقای توانمندی آنهاست. اگر بخواهیم ارتقای سلامت در جامعه اتفاق بیفتد باید به فرهنگ سلامت توجه ویژه داشته باشیم و با تعریفی که طی این سال ها از فرهنگ داشتیم توانستیم باب جدیدی را باز کنیم.
دکتر عبدالحمید حاجی حسنی بیان کرد: دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ در رشتههای نمایشنامه نویسی، تحقیق و پژوهش ،سرود، فیلم(فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلم نامه نویسی)، ادبی(شعر، نثر، ادبیات طنز، داستان کوتاه، خاطره نویسی، شعارو پیام کوتاه)، هنرهای تجسمی (نقاشی، کاریکاتور، پوستر، عکس، اینفوگرافی) به همراه مسابقه کتابخوانی (ایران جوان بمان)نوشته محسن عباسی ولدی برگزار میشود و از دانشجویان و کارکنان و اساتید در زمینههای مختلف دعوت به عمل میآید.
وی بیان داشت: هم افزایی، تعامل و هماهنگی در اجرای برنامه ها یکی از عوامل موثر است که می تواند باعث تاثیرگذاری مفید آن شود.
در ادامه این نشست فعالان کانون های فرهنگی جشنواره سیمرغ دیدگاههای خود را درباره برنامهها و کارگاههایی که در راستای جشنواره برگزار میشود بیان داشتند و بر اجرای کیفی جشنواره در دانشگاه تأکید کردند.