نشست های شورای فرهنگی و امر به معروف در دانشکده بهداشت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست های شورای فرهنگی و شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشکده بهداشت برگزار شد.
ریاست دانشکده بهداشت مستقر در شهرستان دامغان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین (ع)، برای تمامی همکاران طلب بهره برداری از فیوضات ماه مبارک رمضان و بر اهمیت ماه مبارک رمضان و شب های قدر تاکید نمود.
در ادامه دستور کار جلسه شورای فرهنگی قرائت و همکاران در خصوص هر بند نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی و اردوی فرهنگ و تفریحی و ... از جمله مصوبات این جلسه بود.
در ادامه دستور کار جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر قرائت و در این حوزه نیز همکاران به همفکری و بررسی مباحث مربوطه پرداختند که مواردی همچون برنامه ریزی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه های خلاقانه، شبی با قرآن و ... از جمله مصوبات شورای مربوطه بود.