نشست های اعتباربخشی کمیته تخصصی، آموزشی ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی برگزار شئ

نشست های اعتباربخشی کمیته تخصصی، آموزشی ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی برگزار شئ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته تخصصی اعتبار بخشی دانشکده دندانپزشکی در روز دوشنبه 28 فروردین ماه 1402 با حضور دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، دکتر لبیب زاده رئیس دانشکده، دکتر افراز معاون آموزشی، دکتر نیک بین معاون پژوهشی دانشکده، اعضای هیات علمی، کارشناسان حوزه آموزشی، پژوهش و دفتر توسعه آموزش پزشکی و نمایندگان دانشجویان دندانپزشکی در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.

در این جلسه مفاهیم آموزشی  استانداردهای ملی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی جمهوری اسلامی، حوزه های 8 گانه تخصصی استانداردها ، نحوه تشکیل کارگروه های تخصصی توسط دکتر کارگری مسئول برنامه جامع اعتبار بخشی دانشگاه ارائه و در ادامه جلسه، اعضای هیات علمی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات کاربردی در خصوص نحوه اجرای بهینه برنامه اعتبار بخشی پرداختند.

تشکیل کارگروه های تخصصی و برگزاری جلسات ماهیانه کمیته تخصصی اعتبار بخشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

جلسه آموزشی توجیهی اعتبار بخشی ویژه اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد

کارگاه آموزشی اعتبار بخشی ویژه اعضای هیات علمی، در روز دوشنبه 28 فروردین ماه سال جاری با حضور دکتر تجلی مشاور و نماینده ویژه  ریاست دانشگاه در دانشکده دندانپزشکی، دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، دکتر لبیب زاده رئیس دانشکده، دکتر افراز معاون آموزشی، دکتر نیک بین معاون پژوهشی دانشکده، اعضای هیات علمی و کارشناسان حوزه آموزشی، پژوهش و دفتر توسعه آموزش پزشکی در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.

در این کارگاه مفاهیم اعتبار بخشی، آیین نامه اعتبار بخشی دوره های آموزشی دوره دندانپزشکی و تخصصی، ساختار اعتبار بخشی دانشگاهی برنامه آموزش دندانپزشکی و تخصصی، مراحل خود ارزیابی دانشکده توسط دکتر کارگری مسئول دبیرخانه جامع اعتبار بخشی دانشگاه ارائه شد و در ادامه کارگاه، اعضای هیات علمی به بیان مسائل و انتظارات در خصوص پیامدهای برنامه اعتبار بخشی پرداختند.

نشست با دانشجویان دندانپزشکی در برنامه اعتبار بخشی دانشکده دندانپزشکی

نشست با دانشجویان دندانپزشکی، در روز دوشنبه 28 فروردین ماه 1402 با حضور دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، دکتر افراز معاون آموزشی، کارشناسان حوزه آموزشی، پژوهش و دفتر توسعه آموزش پزشکی و نمایندگان دانشجویان دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی  برگزار شد.

در این جلسه ضمن بازدید از فضاهای آموزشی و اتاق کار عملی دانشجویان بالینی، نمایندگان دانشجویان به بیان مسائل در حوزه آموزشی پرداختند و حضور و مشارکت فعال و موثر دانشجویان در کارگروه های تخصصی کمیته اعتبار بخشی دانشکده و برگزاری نشست های ماهیانه از مهم ترین مصوبات این نشست بود.

 

 

  • کد خبر : 43494
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *