نشست صمیمی مسئولان دانشکده توانبخشی با دانشجویان این دانشکده

نشست صمیمی مسئولان دانشکده توانبخشی با دانشجویان این دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست صمیمی مسئولان دانشکده توانبخشی با دانشجویان فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی این دانشکده روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه 1402 به منظور بررسی مسائل آموزشی دانشجویان در سالن آمفی تئاتر پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشکده توانبخشی ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان بیان داشت: با توجه به حضور معاون آموزشی، مدیران گروه های آموزشی و کارشناسان آموزش دانشکده، پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت مسائل آموزشی بیان کنند.

در ادامه دانشجویان به بیان درخواست ها، پیشنهادات، انتقادات و تجربیات خود در طول تحصیل پرداختند و مسئولین هم به سوالات دانشجویان پاسخ دادند و در این جلسه مقرر شد بعضی از درخواست های آموزشی دانشجویان پس از بررسی های لازم پیگیری و اقدام شود. 

  • کد خبر : 43685
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *