نشست اعضای کمیسیون تخصصی هیات ممیزه ماده یک ارتقاء دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیسیون تخصصی هیات ممیزه ماده یک ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
روز شنبه 31 خرداد ماه سال جاری، جلسه کمیسیون تخصصی هیات ممیزه ماده یک ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین بیابانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی و دکتر خالقیان سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و سایر اعضاء در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
در این جلسه پیرامون دستور کار جلسه کمیسیون ماده یک ارتقاء بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :