نشست اعضای کمیته دانشگاهی سالک با حضور معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین جلسه کمیته سالک سال 1403 در روز دوشنبه 18 تیر ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه با حضور معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه با بیان اهمیت کنترل و مراقبت سالک؛ گزارشی از شاخص ها و وضعیت موجود در سطح کشور و دانشگاه طی سال 1402 ارائه و بیان کرد: حفظ وضعیت موجود و تک رقمی شدن تعداد بیماران در شهرستان دامغان، مستلزم تداوم تلاش همه جانبه همه اعضای این کمیته می باشد.
سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به حاضران، با تاکید بر شعار سلامت واحد (One Health) اظهار داشت: یکی از مصادیق عینی این شعار اجرای برنامه کنترل سالک طی دو سال اخیر در سطح دانشگاه بود که می تواند به عنوان یک الگوی موفق در اجرای سایر برنامه های بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.
دکتر سید سعید کسائیان ادامه داد: همچنین یادآور شد نقطه موفقیت هر برنامه ای زمانی است که در سطح درون بخشی و بین بخشی به دیدگاه «سلامت واحد» برسیم.