موافقت وزیر بهداشت با ارتقای مرتبه علمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با موافقت دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علی خالقیان عضو هیأت علمی و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی ارتقا یافت.
پرونده ارتقای علمی دکتر خالقیان در دویست و سیزدهمین جلسه هیأت ممیزه مرکزی وزارت بهداشت مورخ ۱۴۰۴/۰۵/۲۱ مطرح و پس از بررسی و ارزیابیهای علمی، با کسب امتیاز لازم مورد تأیید قرار گرفت.
این موفقیت ارزشمند علمی را به جامعه دانشگاهی، همکاران و خانواده ایشان تبریک عرض مینماییم و توفیقات روزافزون برای استاد گرامی در مسیر خدمت به آموزش، پژوهش و اعتلای نظام سلامت کشور را از خداوند متعال مسئلت داریم.