ملاقات چهره به چهره معاون بهداشتی دانشگاه با کارکنان حوزه سلامت شهرستان سرخه

ملاقات چهره به چهره معاون بهداشتی دانشگاه با کارکنان حوزه سلامت شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه پنجم آذر ماه 1402 دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه بازدید کرد.

در سفر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان سرخه، دکتر سید سعید کسائیان به همراه دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با کارشناسان و کارکنان ستادی شبکه و محیطی این شهرستان دیدار کردند.

دکتر کسائیان با ملاقات چهره به چهره با کارکنان حوزه سلامت شهرستان سرخه، روند خدمت رسانی در این شهرستان و مسائل و دغدغه های کارکنان را بررسی نمود.

  • کد خبر : 48124
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *