معاینات دوره ای و کنترل فشار خون رایگان برای کارکنان اداره برق شهرستان گرمسار

معاینات دوره ای و کنترل فشار خون رایگان برای کارکنان اداره برق شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز پنجشنبه 26 بهمن ماه 1402 مخبری و محمدی مراقبان سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره دو شهرستان گرمسار اقدام به غربالگری فشار خون برای کارکنان اداره توزیع برق این شهرستان پرداختند.

در این غربالگری، تعدادی از افرادی که در معرض فشار خون بالا بودند، شناسایی و برای اقدامات بعدی به پزشک مرکز بهداشت ارجاع داده شدند و پس از انجام خطر سنجی سکته قلبی و مغزی و درخواست آزمایش قند و چربی رایگان، قرص ویتامین D3 نیز به آنان تحویل داده شد.

با توجه به اینکه بیماری فشار خون بعنوان" قاتل خاموش" وبدون علامت میباشد هدف از انجام این غربالگری ها شناسایی زودرس بیماری فشار خون در کارکنان مشاغل پر خطر و پر استرس  و ارجاع به مراکز درمانی جهت پیگیری تا مرحله درمان می باشد. 

 

  • کد خبر : 49793
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر