مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، برنامه‌های آموزشی آبان ۱۴۰۴ را با حضور ۲۴۰ نفر از کارکنان سلامت برگزار کرد

مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، برنامه‌های آموزشی آبان ۱۴۰۴ را با حضور ۲۴۰ نفر از کارکنان سلامت برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مرکز آموزش مداوم دانشگاه، برنامه‌های آموزشی آبان ۱۴۰۴ را با حضور ۲۴۰ نفر از کارکنان سلامت برگزار کرد. دکتر بهروز کارگری، مدیر مرکز آموزش مداوم جامعه پزشکی، با اعلام این خبر گفت: در آبان ماه سال ۱۴۰۴، مرکز آموزش مداوم دانشگاه برنامه‌های متنوع و کاربردی با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های کارکنان حوزه سلامت برگزار کرد.

این برنامه‌ها شامل موارد زیر بود:

  • کارگاه دو روزه مدیریت سوختگی حاد ویژه پرستاران
  • کارگاه کنترل کیفیت در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی
  • سمپوزیوم دو روزه مراقبت نوزاد سالم در بیمارستان
  • سمینار دو روزه ارتقاء سلامت کودکان با ترویج تغذیه با شیر مادر
  • کنفرانس حضوری آموزش در حوزه ناباروری
  • کنفرانس تجویز منطقی داروها (آنتی‌بیوتیک‌ها)
  • کنفرانس‌های علمی ادواری با موضوعاتی چون برخورد با بیمار در اورژانس و مدیریت درمان سوختگی، بیمار دچار افت هوشیاری، بیمار در حال تشنج و تفسیر سی‌تی‌اسکن در اورژانس

وی ادامه داد دبیران علمی و مدرسین این برنامه‌ها، دکتر محفوظه سادات خاتمی، ساهره اعرابیان، مجید اسلامی، یلدا تقی‌پور، زهرا فتح‌تبار، مهری آیتی، حسین کربلایی میرزا حسینی، شهرزاد ایزدی، محمد امیر احمدی، رضا طاهریان و سخنرانانی همچون دکتر مجید کسائی، محفوظه سادات خاتمی، فرنوش تاجیک، شهرزاد آقا عمو، ساهره اعرابیان، آزیتا افضلی، ساتینیک درزی، داود عرب، مجید اسلامی، جعفر علاوی طوسی، یلدا تقی‌پور، نوید دانایی، ژامک اقوامی، مریم شیبانی، فرزانه وفایان، مهری آیتی، الهام صفاریه، الهام السادات سمنانی، ریحانه همتی، حسین کربلایی میرزا حسینی و حامد طوسی بودند.

مدیر مرکز آموزش مداوم جامعه پزشکی گفت: «این برنامه‌ها با حضور ۲۴۰ نفر از پزشکان عمومی، متخصصان علوم آزمایشگاهی، ژنتیک پزشکی، هماتولوژی، بیوشیمی بالینی، زنان و زایمان، اورولوژی، کودکان، بیماری‌های کودکان، بیهوشی، پرستاری و مامایی برگزار شد و با استقبال خوب شرکت‌کنندگان مواجه گردید.»

دکتر کارگری افزود: «برگزاری این برنامه‌ها با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های کارکنان حوزه سلامت در زمینه‌های مختلف، از جمله تشخیص و درمان سوختگی‌ها، مراقبت نوزاد، تغذیه با شیر مادر، پیشگیری از مقاومت دارویی و مدیریت مصرف منطقی آنتی‌بیوتیک‌ها، کنترل کیفیت آزمایشگاهی و نرم‌افزارهای مرتبط، انجام شد و روند برگزاری دوره‌های مشابه در آینده نیز در دست اقدام است.»

برای بازدید از عکس کارگاه های برگزار شده کلیک نمایید : dme.semums.ac.ir/ZeBm

  • کد خبر : 59706
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *