مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز در بیمارستان معتمدی گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت یکم شهریور سالروز ولادت حکیم فرزانه ابوعلی سینا و پنجم شهریور زادروز دانشمند بزرگ محمد زکریای رازی، مراسم بزرگداشت روز پزشک و روز داروساز با حضور دکتر عزیزلو رئیس بیمارستان و جمعی از پزشکان و داروساز شاغل در بیمارستان معتمدی گرمسار برگزار شد.
دکتر عزیزلو رئیس بیمارستان معتمدی با عرض تبریک به مناسبت این ایام، بیان داشت: پزشکان و داروسازان به معنای حقیقی کلمه واژه علم مبتنی بر ایمان و معرفت را تحقق بخشیدند و همواره با عزم راسخ خود در مراقبت و درمان بیماران در کنار تمامی ناملایمات و چالش ها متعهدانه خدمت کردند که این امر جای قدردانی دارد.
در ادامه این نشست صمیمانه پزشکان حاضر با بیان خاطرات شیرین و تلخ خود ، تجرییات دوران خدمتی خود را به اشتراک گذاشتند و در پایان مراسم به رسم یادبود و قدردانی از زحمات کادر پزشکی و داروساز لوح تقدیر و تبریک این ایام تقدیم این عزیزان شد.
لینک کوتاه خبر :