مراسم گرامیداشت روز جهانی ماما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ماما، مراسمی با هدف بزرگداشت جایگاه و زحمات جامعه مامایی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، معاون درمان، جمعی از کارشناسان و مسئولان واحد های ستادی و ماماهای شاغل در شبکه بهداشت و درمان دامغان در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد.
در این مراسم، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ضمن تبریک این روز به ماماهای شاغل در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، از تلاشهای دلسوزانه و نقش مؤثر آنان در ارتقاء سلامت مادران، نوزادان و خانوادهها قدردانی کرد.
دکتر سیدحسن تقوی با تأکید بر اهمیت جایگاه ماماها در نظام سلامت کشور، گفت: ماماها از ارکان اصلی ارائه خدمات مراقبتی به زنان و نوزادان هستند و خدمات آنها نقش مهمی در کاهش مرگومیر مادران و نوزادان و ارتقاء شاخصهای بهداشتی دارد.
در ادامه این مراسم، با اهدای لوح سپاس، گل و هدایای یادبود از کارشناسان مامایی فعال در شبکه تجلیل به عمل آمد.
این برنامه با حضور صمیمانه و پرشور کارشناسان ماما، همراه با ثبت لحظات یادگاری، به پایان رسید.