مراسم تکریم از سالمندان شهرستان سرخه به مناسبت هفته سالمند

مراسم تکریم از سالمندان شهرستان سرخه به مناسبت هفته سالمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  به مناسبت بزرگداشت هفته سالمند جشنی با شعار " سالمند فعال، فردایی برای همه " در پارک 13 آبان شهرستان سرخه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و سازمان بهزیستی و کمیته امداد و فرمانداری سرخه با برنامه های شاد و متنوع برگزار گردید.

در این برنامه ابتدا ورزش صبحگاهی با همکاری اداره ورزش و جوانان انجام شد و سپس فرماندار سرخه مطالبی در خصوص کرامت مقام سالمندان و شان و منزلت سالمند در اجتماع و خانواده بیان و در ادامه دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در خصوص بیماری های شایع در سالمندی و بهبود شیوه زندگی در سالمندی آموزش های لازم را ارائه نمود.

این برنامه با توزیع صبحانه سالم، اهداء جوایز به نفرات برتر در مسابقه دارت سالمندان و تقدیر و تشکر از آنان به پایان رسید.

  • کد خبر : 53710
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *