مراسم تکریم از سالمندان شهرستان سرخه به مناسبت هفته سالمند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت بزرگداشت هفته سالمند جشنی با شعار " سالمند فعال، فردایی برای همه " در پارک 13 آبان شهرستان سرخه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و سازمان بهزیستی و کمیته امداد و فرمانداری سرخه با برنامه های شاد و متنوع برگزار گردید.
در این برنامه ابتدا ورزش صبحگاهی با همکاری اداره ورزش و جوانان انجام شد و سپس فرماندار سرخه مطالبی در خصوص کرامت مقام سالمندان و شان و منزلت سالمند در اجتماع و خانواده بیان و در ادامه دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در خصوص بیماری های شایع در سالمندی و بهبود شیوه زندگی در سالمندی آموزش های لازم را ارائه نمود.
این برنامه با توزیع صبحانه سالم، اهداء جوایز به نفرات برتر در مسابقه دارت سالمندان و تقدیر و تشکر از آنان به پایان رسید.