مراسم تجلیل از واحدمهندسی بهداشت محیط در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

مراسم تجلیل از واحدمهندسی بهداشت محیط در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در مراسم گرامیداشتی چهارم مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط در مرکز بهداشت شهرستان سمنان مورد تکریم قرار گرفت.

در این مراسم که دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و کارکنان حوزه بهداشت محیط این شهرستان حضور داشتند، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان با بیان تبریک روز بهداشت محیط و تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران واح دمهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان؛ سلامتی، استمرار و تداوم ارائه خدمات بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط را در اجرای رسالت بهداشت خواستار شد و در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود تقدیم همکاران این حوزه شد.

  • کد خبر : 46619
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *