مدیر منابع انسانی دانشگاه از صدور احکام جدید حقوقی کارکنان دانشگاه خبر داد

مدیر منابع انسانی دانشگاه از صدور احکام جدید حقوقی کارکنان دانشگاه خبر داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با همت و تلاش مضاعف کارکنان حوزه مدیریت منابع انسانی دانشگاه، تمامی احکام حقوقی جدید کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال 1403 صادر شد.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گرامیداشت روز منابع انسانی و قدردانی از حمات کارکنان خدوم این حوزه، گفت: کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه بار دیگر ثابت کردند که منابع انسانی جایگاه کارکنان سخت کوش، فداکار و زحمت کش، مردان و زنان روزهای سخت و انجام کارهای نشدنی و غیر ممکن است.

مریم نصیری بیان نمود: بخشنامه ضریب حقوقی سال 1403 روز چهارشنبه مورخ 1403/01/21 از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ابلاغ شد تا اقدام مقتضی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و علی رغم مصادف شدن ابلاغ بخشنامه مذکور با ایام تعطیلات عید سعید فطر، با همت و سخت کوشی شبانه روزی کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه، به محض دریافت بخشنامه مذکور پیگیری های لازم برای فراهم آوردن مقدمات صدور احکام (به روز رسانی سامانه های پرسنلی، ثبت آموزش پرسنل و ...) انجام و احکام افزایش ضریب حقوقی تمامی کارکنان خدوم و اعضای محترم هیات علمی صادر و برای پرداخت به واحد امور مالی ارسال شد.

 

 

  • کد خبر : 51392
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر