مانور بازرسی ایمنی در معدن رزمجای مرکزی دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتشنشانی، مانور بازرسی ایمنی در معدن زغال سنگ رزمجای مرکزی دامغان برگزار شد.
در این مراسم ابتدا جلسه ای با حضور کارشناسان بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان دامغان، مدیر و بازرس کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، بازرس اداره کار دامغان، مدیر اداره صمت و سایر دستگاههای مرتبط با حوزه ایمنی و بهداشت حرفه ای در خصوص اهداف برگزاری مانور و بررسی راهکارهای ارتقا سطح ایمنی و بهداشت در معدن تشکیل گردید.
سپس مانور اطفاء حریق توسط گروه ایمنی و آتشنشانی البرز شرقی برگزار و در پایان بازدید از تونل معدن انجام شد.
لینک کوتاه خبر :