قدردانی کارکنان شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر از دکتر منتظری به مناسبت روز پزشک

قدردانی کارکنان شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر از دکتر منتظری به مناسبت روز پزشک

 قدردانی کارکنان شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر از دکتر منتظری به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ اول شهريور مصادف با روز پزشك کارکنان شبكه بهداشت و درماني شهرستان مهديشهر با حضور در دفتر رياست شبكه با تقديم لوح يادبود و گل از زحمات دكتر منتظري قدرداني نمودند.

متن تقدير به شرح ذيل مي باشد.

جناب آقاي دكتر محمدرضا منتظري

مدير محترم شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر

بدينوسيله و به بهانه روز پزشك از تلاش و حمايت هاي ارزشمند و صادقانه جنابعالي در زمينه پيشبرد اهداف  سلامت قدرداني مي نماييم. اميدواريم امروز كه به واسطه شرايط پاندمي كرونا روز سخت امتحان است. به مدد الهي و دعاي خوبان و در سايه حمايت شما با تلاش مضاعف، همدلي و انسجام بيشتر، پيروز و سربلند گرديم. از درگاه ايزد منان دوام عزت وسلامت،  تداوم حضور و تاثير آن بزرگوار را مسئلت  مي نماييم.

  • کد خبر : 27217
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *