قدردانی کارکنان شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر از دکتر منتظری به مناسبت روز پزشک
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ اول شهريور مصادف با روز پزشك کارکنان شبكه بهداشت و درماني شهرستان مهديشهر با حضور در دفتر رياست شبكه با تقديم لوح يادبود و گل از زحمات دكتر منتظري قدرداني نمودند.
متن تقدير به شرح ذيل مي باشد.
جناب آقاي دكتر محمدرضا منتظري
مدير محترم شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر
بدينوسيله و به بهانه روز پزشك از تلاش و حمايت هاي ارزشمند و صادقانه جنابعالي در زمينه پيشبرد اهداف سلامت قدرداني مي نماييم. اميدواريم امروز كه به واسطه شرايط پاندمي كرونا روز سخت امتحان است. به مدد الهي و دعاي خوبان و در سايه حمايت شما با تلاش مضاعف، همدلي و انسجام بيشتر، پيروز و سربلند گرديم. از درگاه ايزد منان دوام عزت وسلامت، تداوم حضور و تاثير آن بزرگوار را مسئلت مي نماييم.