قدردانی معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت از مدیر، اعضا و کارکنان هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ارسال تقدیر نامه ای از زحمات و دکتر حمیدرضا ثامنی مدیر، اعضا و کارکنان هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نمود.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای دکتر حمیدرضا ثامنی
مدیر محترم هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان
سلام علیکم؛
چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند. بدینوسیله از تلاشها و زحمات جنابعالی، اعضا و سایر کارکنان خدوم هسته گزینش آن دانشگاه در راستای جذب و گزینش داوطلبان و بهکارگیری نیروهای مؤمن و متعهد جهت خدمت در حوزه نظام سلامت کشور تقدیر و تشکر مینمایم.
امید است با استعانت از خداوند متعال همچون گذشته در وظایف خود در گزینش و استخدام افراد متعهد و کارآمد در دولت انقلابی موفق و منصور باشید.
دکتر بهروز رحیمی
معاون توسعه مدیریت و منابع
و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت