قدردانی جمعی از موثران شهرستان آرادان از دکتر مومنی رئیس حوزه سلامت این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه دهم خرداد ماه سال جاری جمعی از بزرگان و معتمدین شهرستان آرادان به اتفاق خانواده شهید تمدنی برای تقدیر و تشکر از زحمات دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و رئیس بیمارستان امام حسین (ع) در راستای ارتقاء خدمت رسانی مطلوب در زمینه بهداشت و درمان در سطح شهرستان آرادان در شبکه بهداشت و درمان حضور یافتند.
در این دیدار و گفتگوی صمیمانه جمعی از معتمدین شهرستانی با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر مومنی در راستای بهبود و ارتقا خدمت رسانی در حوزه سلامت شهرستان تقدیر و تشکر کردند.
همچنین دکتر محمد مومنی ضمن تشکر از حضور معتمدین و خانواده شهید تمدنی، گفت :امید است با تلاش و کوشش بتوانیم شاهد رشد روزافزون خدمات حوزه سلامت و اقدامات موثر در این حوزه باشیم و همچنین امیدواریم با توفیق خداوند متعال به اهداف متعالی نظام سلامت که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است دست یابیم.