قدردانی امام جمعه شهرستان دامغان از حضور داوطلبانه دکتر حسین زاده جراح مغز و اعصاب دانشگاه در بیمارستان ولایت دامغان

قدردانی امام جمعه شهرستان دامغان از حضور داوطلبانه دکتر حسین زاده جراح مغز و اعصاب دانشگاه در بیمارستان ولایت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در مراسمی حجت الاسلام والمسلمین رستمیان امام جمعه معزز دامغان و دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان از در پی حضور داوطلبانه دکتر حسین زاده جراح مغز و اعصاب و سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در تعطیلات نوروزی در بیمارستان ولایت دامغان قدردانی کردند.

در این مراسم، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با اشاره به عدم حضور جراح مغز و اعصاب در ایام تعطیلات نوروز و نقش بی‌نظیر دکتر حسین زاده در ارائه خدمات درمانی به بیماران، از تلاش‌های این پزشک برجسته برای کمک به مردم شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

 امام جمعه دامغان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم در ایام سخت و تعطیلات، از دکتر حسین زاده به‌خاطر فداکاری و همت بالا برای درمان بیماران در این ایام قدردانی و بیان نمود: این اقدام دکتر حسین زاده نشانه‌ای از همدلی و فداکاری در راستای سلامت جامعه و توجه به نیازهای درمانی شهرستان دامغان است.

دکتر حسین زاده نیز در این مراسم با ابراز رضایت از ارائه خدمات درمانی به بیماران در تعطیلات نوروز، بر لزوم ادامه همکاری‌ها و ارائه خدمات به مردم در هر زمان تأکید کرد.

در این مراسم دکتر ابراهیمیان معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، دکتر فتاح متخصص یماری های داخلی و فوق تخصص ریه و ترابی مسئول واحد حراست شهرستان دامغان نیز حضور داشتند.

  • کد خبر : 55501
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *