علوم پزشکی استان سمنان به عنوان دانشگاه در مسیر رشد و توسعه برگزیده شد

علوم پزشکی استان سمنان به عنوان دانشگاه در مسیر رشد و توسعه برگزیده شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اهدای تقدیر نامه‌ای خطاب به  دکتر داریوش پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه ، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته ،  این دانشگاه را به عنوان دانشگاه در مسیر رشد و توسعه در سال 1401 انتخاب نمود.

در این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای دکتر داریوش پهلوان

معاون محترم توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان

با سلام و احترام؛

پایداری و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متأثر از تلاش و کوشش ماندگار افرادی است که کسب رضای پروردگار را سرلوحه زندگی و کار خویش قرار داده‌اند و بی‌تردید خدمت در جهت اعتلای نظام سلامت کشور که بخشی از انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در موضوع " ایران قوی و پایدار " می‌باشد، از مصادیق بارز رضایت حضرت باری‌تعالی محسوب می‌گردد.

بدین‌وسیله از تلاش‌های شبانه‌روزی جنابعالی که با روحیه جهادی و بسیجی گام‌های ارزنده ای در تعالی و پیشرفت دانشگاه برداشته‌اید و به‌عنوان" دانشگاه در مسیر رشد و توسعه در سال 1401" انتخاب شده‌اید، قدردانی و سپاس‌گزاری می‌نمایم.

توفیق روزافزون شما را در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درراستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت دارم.

دکتر بهروز رحیمی

معاون توسعه مدیریت و منابع

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور

  • کد خبر : 46337
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *