شصت و نهمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه سیزدهم مرداد ماه سال جاری، شصت و نهمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست دکتر مجید میرمحمدخانی معاون آموزشی دانشگاه به عنوان دبیر هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انتخاب شد و حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه علمی دکتر حمیدرضا همتی از دانشیاری به استادی، ارتقای مرتبه علمی دکتر ملیحه یارمحمدی از استادیاری به دانشیاری و تبدیل وضعیت وی از پیمانی به رسمی آزمایشی، ارتقای مرتبه علمی دکتر حبیب الله یاری بیگی از استادیاری به دانشیاری و تبدیل وضعیت وی از پیمانی به رسمی آزمایشی و تبدیل وضعیت دکتر سیروس تقی زاده از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی موافقت شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این اساتید گرانقدر برای کسب این موفقیت، برای این عزیزان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.