ششمین جلسه پیام گزاران سلامت اداره های شهرستان سمنان برگزار شد

ششمین جلسه پیام گزاران سلامت اداره های شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ ششمین جلسه پیام گزاران سلامت ادارات مستقردرشهرستان سمنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.

دراین نشست ابتدا نجفی نسب رئیس شورای پیام گزاران جمعیت هلال احمر در رابطه با تداوم جلسات و توانمندی پرسنل ادارات در خصوص مباحث سلامتی توضیحاتی را ارائه داد و سپس پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در خصوص اهمیت شکل گیری پیام گزاران، چگونگی فعالیت و نحوه همکاریشان درراستای رسیدن به اهداف برنامه و نیزا طلاع رسانی مناسبت های بهداشتی مهر ماه، آموزش های لازم را ارائه نمود.

اطلاع رسانی پویش ملی سرطان پستان ( 9 مهر الی 9 آبان) توسط منطقی کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و اطلاع رسانی هفته سلامت روان  (17 الی 24 مهرماه) توسط سلطانی کارشناس مسئول سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان سمنان و همچنین توزیع پمفلت سلامت روان درمحیط کار، از دیگر برنامه هایی بود که در این جلسه انجام شد.

  • کد خبر : 53831
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *