شروع دومین دوره آموزشی درمان اختلال مصرف مواد افیونی (ویژه پزشکان) در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومین دوره آموزشی درمان اختلال مصرف مواد افیونی (ویژه پزشکان) در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شد.
مدیر مرکز آموزشی مهارتی و حرفه ای دانشگاه گفت: این دوره آموزشی با مسئولیت علمی دکتر بهناز بهنام عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در بهمن ماه سال جاری با شرکت 49 مهارت آموز، در دو بخش نظری و عملی برگزار می شود.
دکتر امیر مولایی با اشاره به اینکه دکتر فائزه زارع زاده، دکتر نیلوفر صفایی، دکتر مرضیه نوروزی، دکتر یلدا زرگر، دکتر اسحق رحیمیان بوگر و دکتر بهروز کارگری مربیان این دوره هستند، گفت: دوره آموزش پزشکان از 15 بهمن ماه شروع و تا 7 اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و فراگیرانی که نمره قبولی کسب کنند گواهی معتبر 5 ساله صادره از سوی مرکز ملی آموزشی مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی وزارت بهداشت دریافت خواهند کرد.
لینک کوتاه خبر :