سیزدهمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سیزدهمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) دانشگاه با حضور دکتر کسائیان دبیر محترم ستاد و معاون بهداشتی و سایر اعضا در تاریخ شنبه شانزدهم دی ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبلی قرائت شد و مورد بررسی قرار گرفت. گزارشی از وضعیت زیرساخت فناوری موردنیاز شهرستان مهدیشهر ارائه و مقرر شد تامین اعتبار لازم در این خصوص در اولین فرصت صورت پذیرد.
در ادامه میر شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مرکز بهداشت شهرستان سمنان، گزارش اقدامات خود را ارائه نمودند.
در پایان دکتر کسائیان بیان نمود: تفاهم نامه ای با وزارت متبوع درخصوص مجوز جذب نیروی انسانی و پایگاه های مورد نیاز منعقد گردیده است و شهرستان ها می توانند وضعیت موجود خود را بررسی و کمبود فضای فیزیکی خود را به ستاد اجرایی دانشگاه اعلام نمایند.