سومین جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور در معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد

سومین جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور در معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سومین کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور و کمیته کشف کالای سلامت محور ظن قاچاق زیر گروه قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه سال 1403 در روز چهارشنبه هفتم آذر ماه سال جاری به میزبانی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسلت معاونت برگزار شد.

در این جلسه دکتر حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه، شهرام صبوری راد دبیر کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، سید احمد زرگر معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان، مهدی شاهب نماینده دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان و سایر اعضای این کمیته حضور داشتند.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضای کمیسیون و ارائه نکاتی پیرامون تعاریف و قوانین مختص به فرآیند مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور، روند کشف این گونه کالا، معرفی دستگاه های کاشف و قوانین حقوقی این امر، به ارائه گزارش هایی در خصوص عملکرد شش ماهه معاونت غذا و دارو نظیر میزان کشفیات قاچاق معاونت در 6ماهه اول که حدود 15میلیارد تومان بوده است و چالش های معاونت در این حوزه پرداخت.

همچنین دبیر کمیسیون پس از بیان صورت جلسه قبلی و گزارش عملکرد معاونت غذا و دارو در خصوص اقداماتی انجام گرفته در راستای حصول مصوبات جلسه قبل، صورت جلسه جدید کمیسیون را قرائت کرد و در انتها، پس از بحث و تبادل نظر میان اعضای کمیسیون پیرامون موضوعات مطرح شده در جلسه، تصمیمات مقتضی جهت انجام مصوبات جلسه نظیر افزایش گشت مشترک با همکاری سازمان های عضو کمیسیون در شهرستان سمنان و سایر شهرستان‌های استان اتخاذ شد.

  • کد خبر : 54465
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *