سومین جلسه کمیته فرآیند نظام ارجاع و تعالی بالینی در برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

سومین جلسه کمیته فرآیند نظام ارجاع و تعالی بالینی در برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته فرآیند نظام ارجاع  و تعالی بالینی با حضور دکتر احسان حسین زاده رئیس کمیته،  دکتر محمد ناصر رهبر دبیر کمیته، احمد واحدی کارشناس مسئول سلامت خانواده و نظام ارجاع  اداره کل بیمه سلامت استان و دیگر اعضای کمیته در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.

در ابتدا مصوبات جلسه قبل، بررسی و هر یک از اعضاء گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای مصوبات بیان نمود و در پایان مقرر شد پنل پیامکی اطلاع رسانی به مردم در سامانه پذیرش 24 در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی شهرستان ها با همکاری و نظارت واحد فناوری اطلاعات دانشگاه فعال و عملکرد سامانه نسخه نویسی شفا در جلسه بعدی ارائه شود.

  • کد خبر : 57569
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *