سلسله کارگاه های توانمند سازی اعضای هیات علمی به مناسبت گرامیداشت هفته آموزش، برگزار می گردد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به بزرگداشت هفته آموزش و اهمیت و الزام گذراندن دوره های توانمندسازی اعضای هیئت علمی جهت ارتقاء، کارگاههای توانمندسازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه به شرح جدول ذیل، برگزار می گردد.
لینک ثبت نام در کارگاه های توانمندسازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه :
https://dme.semums.ac.ir/edc-Workshop-registratio
لینک ارزشیابی کارگاه های توانمندسازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه:
https://dme.semums.ac.ir/edc-workshop-evaluation
لینک دریافت گواهی کارگاه های توانمندسازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه:
https://dme.semums.ac.ir/edc-workshop
بسیار مهم و ضروی :
ü تاکید می گردد، گواهی صرفا جهت افرادی صادر خواهد گردید که ضمن ثبت نام در سایت و تکمیل فرم ارزشیابی پس از کارگاه، در کارگاههای توانمندسازی(حضوری/مجازی)، به صورت کامل شرکت نمایند.
ü به استحضار می رساند با توجه به دریافت لیست شرکت کنندگان کارگاههای مجازی از طریق سامانه Adobe Connect، گواهی صرفا جهت افرادی صادر خواهد گردید که مشخصات خود (نام و نام خانوادگی) را هنگام ورود به سامانه، بطور کامل وارد نموده باشند.
ü تاکید می گردد در صورت عدم تکمیل فرم ارزشیابی پس از کارگاه، گواهی برای افراد حتی در صورت شرکت در برنامه صادر نخواهد شد. ارزشیابی کارگاه جز یکی از موارد مهم در اعتباربخشی موسسه ای و EDC می باشد. همکاری اعضای محترم هیئت علمی در این زمینه مزید امتنان خواهد بود.
ü در خصوص کارگاه :کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش ( همراه داشتن لپ تاپ الزامی است )
ü لینک برگزاری کارگاههای مجازی:https://eduvc1.semums.ac.ir/education
جهت کسب اطلاعات بیشتر ( زمان برگزاری کارگاه و .... ) کلیک نمایید:
dme.semums.ac.ir/ZZxk