روز جهانی کار و کارگر در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر گرامی داشته شد

روز جهانی کار و کارگر در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر گرامی داشته شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور ریاست مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر، مدیران، بهکاران و جمعی از کارکنان در سالن آمفی تئاتر دانش این مرکز برگزار شد. 

دکتر احسان حسین زاده رئیس بیمارستان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر از زحمات و تلاش کارکنان خدمات و بهکار تشکر نمود و گفت: تمامی مسئولین این مرکز قدردان زحمات شما هستند و اهمیت خدمات شما بر هیچکس پوشیده نیست و تمام خدمات ارائه شده در این مجموعه حاصل کار گروهی است که شما عزیزان حلقه مهمی از آن هستید.

در ادامه این مراسم مهندس الهام طاهریان سرپرست مدیریت داخلی ضمن تبریک این هفته به همکاران بهکار گفت: این مناسبت برای هرچه بیشتر دیده شدن زحمات شما همکاران است و اینجانب از تلاش تمامی همکاران،بخصوص آنانکه در ایام مقابله با بیماری کووید ١٩ در کنار کادر درمان حضور داشتند،صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

در پایان این مراسم از بهکاران این مرکز با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

  • کد خبر : 43830
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *