رئیس بانک رفاه مهدیشهر از پزشکان بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ همزمان با یکم شهریور ماه و روز پزشک، رئیس و معاون بانک رفاه مهدیشهر با حضور در بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر از مقام شامخ پزشکان این بیمارستان قدردانی کرد.
رئیس بانک رفاه مهدیشهر با بیان اینکه روز پزشک روزی نمادین برای قدردانی از زحمات و تلاش های کسانی است که برای حفاظت از سلامت مردم تلاش می کنند، بیان داشت: سلامتی جامعه، پیش شرط توسعه است و پزشکان ضامن سلامت، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
در پایان با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از رئیس بیمارستان تقدیر بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :