دیدار معاون بهداشتی دانشگاه با کارکنان آزمایشگاه مرجع سلامت سمنان و شهدای سرخه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه 30 فروردین ماه سال جاری به مناسبت فرارسیدن روز علوم آزمایشگاهی و گرامیداشت سالروز تولد حکیم جرجانی، دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در آزمایشگاه مرجع سلامت سمنان و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهدای سرخه، ضمن دیدار صمیمانه با کارکنان این مراکز، از تلاشها و خدمات بیوقفه آنها در عرصه علوم آزمایشگاهی تقدیر کرد.
در این دیدارها معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به نقش کلیدی کارشناسان آزمایشگاه در فرآیند مراقبتهای سلامت، گفت: کارکنان علوم آزمایشگاهی، سربازان گمنام خط مقدم سلامت هستند که با دقت، دانش و تعهد، نقش بیبدیلی در ارتقاء نظام بهداشتی کشور ایفا میکنند. زحمات شما، پایهگذار بسیاری از تصمیمگیریهای بالینی و بهداشتی است.
دکتر سید سعید کسائیان ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای این عزیزان، تأکید کرد: دانشگاه قدردان تلاشهای صادقانه این قشر علمی و پرتلاش است و همواره در جهت تقویت امکانات، آموزش و شرایط کاری مناسب برای آنان تلاش خواهد کرد.
این دیدارها که مهندس دارایی معاون فنی و کارشناس مسئول امور آزمایشگاه ها معاونت بهداشتی دانشگاه و دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و جمعی از مسئولان حوزه بهداشت شهرستان های سمنان و سرخه نیز حضور داشتند، با اهدای گل و لوح سپاس از زحمات و خدمات ارزنده کارکنان آزمایشگاه ها قدردانی شد.