دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه دوازدهم تیر ماه سال جاری اعظم پناهی مهر مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفت‌وگو نمود.

در این نشست دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماران کلیوی در مناطق تحت پوشش دانشگاه و برنامه های این دانشگاه برای توسعه بخش های دیالیز در مراکز درمانی تابعه پرداخت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اقدامات و فعالیت‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی که آرامشی را در این زمینه برای مردم ایجاد می‌کنند و همچنین کمک بزرگی به حوزه سلامت در تحقق اهداف نظام سلامت می‌کنند را قابل تحسین دانست.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه با تاکید بر این که بیماران نباید علاوه بر رنج بیماری، دغدغه دیگری داشته باشند، بیان نمود: با توجه به وابستگی و نیاز به خدمات پزشکی و درمانی بیماران کلیوی، آرامش روحی و فکری بیماران و خانواده‌های آن ها نیز جز اولویت های این دانشگاه می باشد و تمام تلاش ما ارائه خدمات مطلوب و مناسب به این بیماران است.

اعظم پناهی مهر مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران نیز اذعان نمود: حسن توجه و دلسوزی و مسئولیت پذیری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اتمام تزریق واکسن کرونا برای بیماران دیالیزی و پیوندی و همچنین حمایت از مسائل مرتبط با بیماران کلیوی که همواره پیشقدم بوده است و تعامل و همکاری صمیمی حوزه سلامت با مدیریت انجمن استان سمنان باعث ارتقا و پیشبرد اهداف خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف شده است .

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران اظهار داشت: انجمن وظیفه خود می‌داند که سازوکارهایی را برای بیماران کلیوی در سراسر کشور فراهم نماید که این بیماران بتوانند زندگی با کیفیت تری داشته باشند.

وی با اهدای لوح تقدیر و تندیس به ریاست دانشگاه از اقدامات مطلوب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نمود.

  • کد خبر : 32336
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  دیدار مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *