دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه شانزدهم مهر ماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و رئیس بیمارستان امام حسین (ع) با سرهنگ صدفی فرماندهی نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر محمد مومنی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی بازوان قدرتمند نظام در تامین و حفظ آسودگی هموطنان در تمامی لحظات زندگی است و اعتبار غیرقابل توصیف آن نزد افکار عمومی، ثمره حماسه هایی است که فرماندهی انتظامی در وجب به وجب خاک ایران عزیز آفریده است.
وی افزود: ایفای رسالت های خطیر تامین امنیت و دفاع از جان و مال مردم توسط سربازان غیرتمند ، درجه داران فداکار و سرداران بی باک فرماندهی انتظامی نگین درخشان کارنامه آنان در پیشگاه خداوند متعال و ملت قدرشناس ایران است که با هیچ افتخاری قابل جایگزینی نیست.
در پایان این دیدار دکتر مومنی با تقدیم لوح سپاس به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان از زحمات شبانه روزی ایشان تقدیر و تشکر کرد.