دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان سمنان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی؛ تأکید بر توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه سلامت و رفاه

دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان سمنان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی؛ تأکید بر توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه سلامت و رفاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مهندس علی نورانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، عصر دوشنبه 6 مرداد ۱۴۰۴ در دیداری با دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن تبریک انتصاب وی، بر تقویت همکاری‌های مشترک برای ارتقای خدمات سلامت و رفاه اجتماعی تأکید کرد.

 در این نشست صمیمانه علی  نورانی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان) با دکتر  علی رشیدی‌پور (سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی) دیدار و گفت‌وگو کرد. نورانی در ابتدا با تقدیم لوح تقدیر، انتصاب دکتر رشیدی‌پور را تبریک گفته و آمادگی کامل دستگاه تحت مدیریت خود را برای تعامل گسترده‌تر در حوزه‌های مشترک اعلام نمود.

مهندس نورانی گفت: تقویت ارتباط با دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بازوی علمی استان، اولویت این اداره کل است. آماده‌ایم در حوزه‌هایی مانند پوشش بیمه درمانی کارگران، سلامت شغلی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، همکاری‌های عملیاتی را گسترش دهیم.

دکتر علی رشیدی‌پور ضمن تشکر از حضور مهندس نورانی و همکارانشان خاطر نشان کرد: تحقق اهداف سلامت محور بدون همکاری نهادهای اجرایی ممکن نیست. از ظرفیت‌های علمی دانشگاه برای طراحی برنامه‌های مشترک در راستای ارتقای کیفیت زندگی مردم استان استفاده خواهیم کرد و هدف نهایی این همکاری‌ها، ایجاد شبکه یکپارچه خدمت‌رسانی به عموم شهروندان استان می باشد.

 

  • کد خبر : 57881
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *