دیدار مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت رفاه کارکنان و بازنشستگان دانشگاه با دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه

دیدار مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت رفاه کارکنان و بازنشستگان دانشگاه با دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه هفدهم تیر ماه سال جاری در نشستی صمیمی، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت رفاه کارکنان و بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه، دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که با هدف بررسی فعالیت‌های جاری شرکت، برنامه‌های آینده و ارائه گزارشی از عملکرد برگزار شد، مدیر عامل شرکت با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌ شده ارائه و بر لزوم حمایت بیش از پیش دانشگاه از توسعه خدمات و افزایش سطح رضایت‌مندی جامعه هدف تأکید کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های شرکت رفاه، اظهار داشت: کارکنان و بازنشستگان دانشگاه سرمایه‌های انسانی ارزشمندی هستند که حفظ کرامت و رفاه آنان از اولویت‌های جدی دانشگاه است.

دکتر علی رشیدی‌پور بیان نمود: توسعه زیرساخت‌های رفاهی، ارتقای خدمات درمانی و توجه به سلامت روانی و اجتماعی کارکنان و بازنشستگان، از ارکان مهم سیاست‌گذاری در حوزه منابع انسانی است و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که شرکت رفاه در این مسیر گام برمی‌دارند، حمایت خواهد کرد.

در ادامه این نشست، اعضای هیأت مدیره شرکت رفاه کارکنان و بازنشستگان دانشگاه دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص بهبود فرآیندهای اجرایی، گسترش دامنه خدمات و تقویت زیرساخت‌های شرکت مطرح نمودند.

لازم به ذکر است: شرکت رفاه کارکنان و بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان یک نهاد حقوقی فعال در زمینه خدمات رفاهی، نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی کارکنان و بازنشستگان ایفا می‌کند. از جمله فعالیت‌های این شرکت می‌توان به ارائه تسهیلات بیمه‌ای، خدمات درمانی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و همچنین مدیریت منابع رفاهی اشاره کرد.

 

  • کد خبر : 57651
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *