دیدار رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با رئیس اورژانس تهران

دیدار رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با رئیس اورژانس تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١۴٠٣، قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با توکلی رئیس اورژانس تهران دیدار و گفتگو کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این خصوص گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی با صاحبان فرآیند و بهره مندی از تجربیات ارزشمند آنها کمک شایانی به ارتقاء سطح خدمات فوریت های پزشکی می کند.

پژمان قرائیان گفت: مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان امیدوار است که بتواند از تجربیات ارزشمند اورژانس استان تهران در خصوص ارتقا کیفیت نگه داری آمبولانس ها، اورژانس بانوان، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، ماموریت های موتور آمبولانس بهرمند گردد.

وی افزود: برگزاری جلسات هم اندیشی با صاحبان فرآیند و بهره مندی از تجربیات ارزشمند آنها کمک شایانی به ارتقاء سطح خدمات فوریت های پزشکی می کند.

شایان ذکر است در این نشت هم اندیشی، معاونان و همکاران اورژانس پیش بیمارستانی استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشتند.

 

 

  • کد خبر : 51747
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر