دیدارهای صمیمی و سازنده با دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه سال جاری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان میزبان چندین دیدار رسمی و مؤثر با حضور دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه با هدف تبریک انتصاب ایشان و بررسی راهکارهای گسترش همکاریهای متقابل در حوزههای مختلف بود.
در نخستین دیدار، موسوی مقدم سرپرست شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان به همراه هیأت همراه با دکتر رشیدیپور دیدار کردند و در این نشست که دکتر پیمان رئیس عبداللهی مشاور و دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه و حامد رحیمیان مدیر امور مالی دانشگاه حضور داشتند، طرفین بر لزوم تقویت تعاملات مالی و بانکی در جهت ارتقای زیرساختهای خدمات سلامت تأکید کردند.
در ادامه دکتر محمدتقی ادهم مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان نیز به همراه هیأتی با دکتر رشیدیپور دیدار کرد و در این نشست ضمن تبریک انتصاب ایشان، بر اهمیت راهبردی پدافند غیرعامل در حفظ و ارتقای آمادگی سیستم سلامت استان در شرایط بحرانی تأکید و بر تقویت همکاریها در این حوزه توافق شد.
همچنین دکتر حسن پیوندی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان به همراه معاونان خود با سرپرست دانشگاه دیدار کرد. این جلسه با محوریت ارتقای سطح همکاریهای بین دو سازمان در راستای بهبود خدمات درمانی به مردم شریف استان برگزار و بر تعامل و همافزایی بیشتر در حوزه درمان تأکید شد.
در پایان نیز مدیر و اعضای گروه معارف اسلامی دانشگاه با دکتر رشیدیپور دیدار کردند. اعضای هیئت علمی گروه ضمن تبریک انتصاب، به بیان دیدگاهها، مسائل آموزشی و نقش راهبردی گروه معارف در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پرداختند.
این دیدارها نشاندهنده رویکرد تعاملی و نگاه راهبردی در ایجاد همافزایی بینبخشی برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی در استان سمنان انجام شد.