دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه، روز حراست را گرامی داشت

دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه، روز حراست را گرامی داشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه در پیامی روز حراست را گرامی داشت.در متن پیام سرپرست دانشگاه آمده است:

بسمه تعالی

بیست و دوم تیر در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به نام روزحراست نامگذاری گردیده که موعدی شایسته برای پاسداشت خدمات ارزنده همکاران شریف و متعهدیست که خالصانه تمامی همت و توان خود را در مسیر پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمانی، به کار بسته اند و همراهی شبانه روزی و بی دریغ آنان، پشتیبانی مطمئن در مسیر توسعه اهداف سازمانی محسوب می شود.

به مناسبت این روز بر خود لازم می دانم، تلاش و همت ارزنده همکاران محترم مجموعه حراست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان را در تمامی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه مورد تقدیر قرار داده و این روز را به همکاران این حوزه، صمیمانه تبریک می گویم.

امید است در پرتو مهر لایزال ایزدی و به مدد توان بالا و همت متعالی شما عزیزان در صیانت از حوزه سلامت استان، همواره شاهد سربلندی و سعادتمندی شما در تمامی عرصه ها باشیم.

دکتر علی رشیدی پور

سرپرست دانشگاه

  • کد خبر : 57719
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *