دکتر رشیدیپور سرپرست دانشگاه، روز داروساز را تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فرا رسیدن روز داروساز را به پزشکان داروساز کشور و به ویژه داروسازان این دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
روز داروساز، سالروز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی و حکیم نامدار جهان اسلام، محمد بن زکریای رازی، یادآور تلاشهای علمی و اخلاقی داروسازان در مسیر ارتقای نظام سلامت کشور است. بدون تردید تلاشهای ارزشمند این قشر فرهیخته در زمینه تأمین، تولید و ارائه خدمات دارویی، نقش بیبدیلی در بهبود کیفیت زندگی و سلامت جامعه ایفا میکند.
داروسازان کشور همواره با تکیه بر دانش و تعهد، در کنار مردم و نظام سلامت حضور داشتهاند و ضمن ایفای مسئولیتهای حرفهای، با روحیهای انساندوستانه در مسیر خدمت به بیماران و ارتقای دانش دارویی گام برداشتهاند.
اینجانب فرارسیدن روز داروساز را به همه داروسازان گرانقدر کشور، به ویژه همکاران ارجمند دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آنان سلامتی، توفیق و سربلندی روزافزون مسئلت دارم.
دکتر علی رشیدیپور
سرپرست دانشگاه