دکتر دانائی رئیس دانشگاه: خدمات شایسته سفید پوشان بی ادعای حوزه سلامت در زمان شیوع کرونا بیش از هر زمان دیگری هویدا است.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه: خدمات شایسته سفید پوشان بی ادعای حوزه سلامت در زمان شیوع کرونا بیش از هر زمان دیگری هویدا است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آیین گرامیداشت چهل و ششمین سالگرد تأسیس سازمان اورژانس کشور و تجلیل از پرسنل پرتلاش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه، دکتر اطهری مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی، مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه و جمعی از کارشناسان نمونه سال ۱۴۰۰ شاغل در شهرستان های تحت پوشش در سالن اجتماعات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گرامیداشت چهل و ششمین سالگرد تأسیس سازمان اورژانس کشور و تبریک این روز به جهادگران این عرصه، اظهار کرد: پایگاه اورژانس خانه شما عزیزان است و ساعات طولانی را دور از خانواده بسر می بردید و زحمات زندگی بر دوش خانواده و فرزندان شما می باشد که بنده به عنوان عضوی از حوزه سلامت قدردان از خودگذشتگی و ایثار شما و خانواده هایتان هستم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: سعی کردیم با بهسازی یا ساخت پایگاه های اورژانس شرایط مطلوبی را برای شما عزیزان فراهم کنیم و زیر ساخت های فنی و تجهیزاتی را برای خدمت رسانی مناسب تر به مردم شریف، مسافرین و زائرین حرم رضوی ارتقاء دهیم.

وی تصریح نمود: این روزها با افزایش شیوع و بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی به ویژه شیوع کرونا ویروس در ماه های اخیر، نقش اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی و به طبع آن خدمات شایسته و بدون شائبه شما سفید پوشان بی ادعای حوزه سلامت در طول شبانه روز و در شرایط و محیط های مختلف بیش از هر زمان دیگری هویدا بوده که این تلاش ها مایه آرامش و دلگرمی مردم عزیزمان است.

دکتر دانائی بیان کرد: شما به عنوان اولین کسانی که بر بالین مصدومین و بیماران اورژانسی حاضر شده و برای حفظ حیات آنان اقدام می کنید از جایگاه والا و ارزشمندی در جامعه برخوردارید.

دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گزارشی از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی ارائه و ضمن تبریک چهل و ششمین سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی در کشور، بیان کرد: از زحمات صادقانه و تلاش های شبانه روزی همکارانم به ویژه در روزهای سخت شیوع کرونا ویروس و همچنین از توجه و حمایت ریاست محترم دانشگاه و اعضای محترم هیات رئیسه قدردانی می نمایم.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اظهار داشت: چهل و شش سال خدمت، برگ زرینی است بر سال ها تلاش پرسنل اورژانس دانشگاه و اورژانس هوایی نیز خدمت جدیدی است که این سال ها به ناوگان خدمتی دانشگاه اضافه شده و خدمات شایانی ارائه نموده است و امیدواریم با پیگیری ها و حمایت های بیش از پیش شاهد راه اندازی قطار اورژانس در این منطقه باشیم.

 در پایان مراسم از از کارشناسان نمونه سال ۱۴۰۰ شاغل در شهرستان های تحت پوشش با اهدا لوح تقدیر توسط ریاست دانشگاه تجلیل و قدردانی شد.

 

  • کد خبر : 33251
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *