دومین نشست اندیشگاه سلامت، زیر کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان (ساغ) برگزار شد

دومین نشست اندیشگاه سلامت، زیر کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان (ساغ) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دومین نشست اندیشگاه سلامت، زیر کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان (ساغ) در سال جاری به ریاست دکتر محمد عزتی رئیس اندیشگاه سلامت با حضور لیلا نمکی جانشین ریاست سلامت و امنیت غذایی و نمایندگان ساغ شهرستان ها در سالن مشاورین حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان ضمن عرض خیر مقدم خدمت به حاضران در جلسه، به اهمیت جایگاه اندیشگاه سلامت در دانشگاه و شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه پرداخت و بر جدی گرفته شدن و صحیح انجام شدن این وظایف در حیطه سلامت مردم تاکید نمود.

در ادامه دکتر محمد عزتی رئیس اندیشگاه سلامت سیاست های اندیشگاه سلامت مطابق شیوه نامه مطرح و بیان نمود: اندیشگاه سلامت یک بازوی فکری دانشگاه می باشد.

هر کدام از اعضای حاضر در این جلسه، نظرات خود را در راستای مسائل مربوط به شهرستان مربوطه در حیطه سلامت بیان نمودند و در این خصوص به بحث و بررسی پرداختند و مقرر شد اعضا تا ۳۰ شهریور به الویت بندی عناوین مسائل سلامت شهرستان بپردازند و در نشست بعد به بررسی راهکارهای حل این مسائل سلامت، پرداخته شود.

  • کد خبر : 53291
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *