دومین جلسه کمیسیون ماده 20 داروخانه ها در سال 1404 برگزار شد

دومین جلسه کمیسیون ماده 20 داروخانه ها در سال 1404 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دومین جلسه کمیسیون ماده 20 امور داروخانه ها در سال جاری با حضور دکتر علی رشیدی پور، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر حمیدرضا حافظی، سرپرست معاونت غذا و دارو، دکتر حسین کربلایی، سرپرست مدیریت امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه و سایر اعضا کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه امور مربوط به داروخانه­ های تحت پوشش دانشگاه مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و دستورات لازم درراستای ارتقا کیفیت خدمت رسانی به بیماران اتخاذ شد. در این خصوص با تأسیس 2 داروخانه جدید در شهرستان گرمسار و فعالیت 3 داروخانه در شهرستان دامغان در ایام تعطیل درراستای تسهیل دسترسی بیماران به خدمات دارویی موافقت به عمل آمد.

  • کد خبر : 57446
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *