دومین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین در سال 1404 برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دومین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین در سال جاری در سالن جلسات معاونت بعداشتی با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی و سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه چگینی کارشناس سلامت مادران معاونت بهداشتی ضمن ارائه مصوبات انجام شده اولین کارگروه، خلاصه ای از "کارگاه حفظ حیات جنین" با حضور حجت الله حاجی کاظم را بیان نمود و در ادامه وفاخواه کارشناس اداره حقوقی به ذکر جزئیات پرونده های مرتبط با سقط عمدی جنین و اقدامات قانونی انجام شده پرداخت.
در ادامه دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه پیرامون رفع موانع نیل به اهداف کارگروه در پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین پیشنهاداتی را مطرح نمود.