دومین جلسه هماهنگی برنامه های گروه سلامت محیط برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی برنامه های گروه سلامت محیط برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومین جلسه هماهنگی برنامه های بهداشت محیط در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس حمیده پرچ سرپرست سلامت محیط دانشگاه ضمن خیر مقدم، مطالبی را در خصوص برنامه های بهداشت محیط و لزوم توجه ویژه به مواردی همچون بهبود عملکرد بازرسی ها و ارتقاء شاخص ها، دقت در تهیه آمار و گزارشات، تقویت آزمایشات شیمیایی آب و هدایت متصدیان به آموزشگاه اصناف و اجرای خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی ارائه نمود.

سپس کارشناس مسئولان بهداشت محیط شهرستان های تحت پوشش دانشگاه به بیان اقدامات شهرستانی و مسائل پیشرو و نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه جلسه، مهندس عباس دارایی معاون فنی معاونت، توضیحاتی در خصوص پیگیری مسائل مطرح شده توسط شهرستان ها بیان نمودند و در پایان در خصوص برنامه های بهداشت محیط بحث و تبادل نظر شد.

 

  • کد خبر : 49575
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر