دومین جلسه ارزیابی بیرونی و درون دانشگاهی اعتباربخشی آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی
روز یکشنبه هجدهم دی ماه سال جاری دومین جلسه ارزیابی بیرونی، درون دانشگاهی اعتباربخشی آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه هجدهم دی ماه سال جاری دومین جلسه ارزیابی بیرونی، درون دانشگاهی اعتباربخشی آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی با حضور دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، دکتر داداش پور دبیر کارگروه نظام اعتبار بخشی دانشگاه، دکتر نوبهار مسئول اعتباربخشی دانشکده، دکتر انصاری معاون آموزشی و مدیران گروه های آموزشی دراتاق کنفرانس دانشکده برگزار شد.
در این جلسه در خصوص ویرایش نهایی مستندات اعتبار بخشی دانشکده بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید در هفته آتی نشت های مجدد با گروه های آموزشی بعمل آید.