دوره آموزشی پیشرفته مدیریت پرستاری در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دوره آموزشی پیشرفته مدیریت پرستاری در سالن امام رضا (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
رئیس اداره پرستاری مهارت مدیریت و رهبری به عنوان جنبه های مهم حرفه پرستاری یاد کرد و خاطرنشان کرد: توسعه و ارتقاء نقش های پرستاری جایگاه مهمی دارد و توانمندسازی مدیران پرستاری علاوه بر ارتقاء عملکردهای مدیریتی ایشان، در اخذ تصمیمات اثربخش و در نهایت بهبود کیفیت مراقبت پرستاری و ارتقاء سلامت جامعه موثر است.
حسین داوری گفت: در این راستا به همت اداره پرستاری دانشگاه با تدریس دکتر قاسم عابدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، دوره مذکور با حضور 100 نفر از مدیر خدمات پرستاری، سوپروایزرها، سرپرستارها و جانشین سرپرستارها مراکز تابعه دانشگاه، در تاریخ 1 لغایت 2 آبان ماه 1403تشکیل شد.
دکتر قاسم عابدی در این دوره، پیرامون اصول مدیریت و رهبری، برنامه ریزی، سازماندهی و..... پرداخت.