دوره آموزشی با عنوان اصول آموزش به بیمار در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز یکشنبه 25 شهریور ماه 1403 دوره آموزشی با عنوان اصول آموزش به بیمار در سالن همایش امام رضا (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
این دوره آموزشی به همت اداره پرستاری و مرکز آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه با تدریس دکتر محسن سیمانی هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور 80 نفر از کادر پرستاری تشکیل شد و دکتر محسن سلیمانی در این دوره به اهمیت آموزش به بیمار و پیامدهای آن در نظام سلامت، مفاهیم آموزش و یادگیری، عوامل موثر بر یادگیری و آموزش به بیمار، روشهای آموزشی مورد استفاده برای بیمار و ارزشیابی آموزشی پرداخت.
لینک کوتاه خبر :