دوره آموزشی اشنایی با وسایل و تجهیزات نمونه برداری از عوامل زیان آور شیمیایی و فیزیکی محیط کار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دوره آموزشی اشنایی با وسایل و تجهیزات نمونه برداری از عوامل زیان آور شیمیایی و فیزیکی محیط کار در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
این دوره با همکاری انجمن صنفی، مسئولان ایمنی و بهداشت شهرستان سمنان و مرکز بهداشت شهرستان سمنان با حضور کارشناس واحد سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه و واحد مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان سمنان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر برگزار گردید.
گروه هدف این دوره آموزشی کارشناسان بهداشت حرفه ای، ایمنی و H.S.E صنایع شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه بودند.
لینک کوتاه خبر :