دوره آموزشی اخلاق حرفه ای در پرستاری در شهرستان دامغان برگزار شد

دوره آموزشی اخلاق حرفه ای در پرستاری در شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت اداره پرستاری دانشگاه و واحد آموزش کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دوره آموزشی اخلاق حرفه ای در پرستاری با تدریس دکتر عباس عباس زاده مدیر کل توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری و دکتر فریبا برهانی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور 100 نفر از کادر پرستاری و مامایی شهرستان دامغان در سالن اجتماعات دانشگاه دامغان برگزار شد.

مدیر کل توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری بیان نمود: اخلاق پرستاری از جمله مسائلی است که اهمیت آن در حیطه درمان بسیار افزایش یافته است تا حدی که اگر پرستاران اخلاق پرستاری و حرفه ای را رعایت نمایند اغلب بیماران از عملکرد کادر درمان رضایت خاطر دارند.

دکتر عباس عباس زاده و دکتر فریبا برهانی به ارائه مطالب آموزشی پیرامون اخلاق حرفه ای در پرستاری، تعارضات سازمانی، روش های برخورد با تعارض، افراد دشوار، اصول رازداری در پرستاری پرداختند.

مدیر کل توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری به اتفاق هیت همراه از بیمارستان ولایت بازدید کردند و از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر سلامت این بیمارستان قدردانی و تجلیل کردند.

 

 

  • کد خبر : 52503
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر